Wednesday, December 9, 2015

My Rezday - Let's Celebrate




click pictures to see full sizes

Hi Beautiful People!

In November, 13th was my Rez Day (9 years) and I forgot the date but now I will celebrate with all my costumers with a great total promotion in my 2 stores: Zinner Shapes & Zinner Gallery.
At Zinner Shapes: all shapes (female, male, teen, kids, androgynous), tattoos only L$ 50 during 24 hours.  Included shapes for mesh bodies.
At Zinner Gallery: all Home decor, Christmas decor, Light Curtains, Skyboxes, Rugs, Frames from L$ 5 to 30 only.
Thank you for your support during this 9 years. Promotion only during 24 hours, Hurry up!


No dia 13 de Novembro foi o meu aniversário de 9 anos do Second Life mas, simplesmente, esqueci em virtude do trabalho corrido na vida real. Mas, hoje lembrei e estou convidando todos os meus amigos e clientes para comemorarem e como presente estou fazendo um grande promoção em minhas duas lojas: Zinner Shapes e Zinner Gallery.

Todos os produtos estão com preços super reduzidos, inclusive os shapes para corpos mesh. Inclusos os femininos, masculinos, adolescentes, criança e andrógino.
Na Zinner Gallery todos os produtos de decoração para casa, Natal, Cortinas de Luzes, quadros, animações em gif, Skyboxes, tapetes, tudo com preços entre de L$ 5 a L$30.  Uma bagatela!
A promoção irá durar 24 horas a partir de agora. Então, corram!

Hugs/Abraços,
Irkisis Zinner

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit!

Google+ NewsAlloy button

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner